Meestgestelde vragen
We helpen je graag en geven een passend advies. Om je alvast een beetje op weg te helpen hebben we op deze pagina de meestgestelde vragen al beantwoord.
Handig toch?
Heb je toch liever direct contact met één van onze adviseurs? Neem dan contact met ons op.
- Hoe laat komt Lippe Wonen bij mij langs?
- Wat zijn de levertijden?
- Komt Lippe Wonen ook opmeten?
- Ik heb vloerverwarming, welke vloer is de beste keuze?
- Wat bedoelt Lippe Wonen met ontzorgen?
- Wordt mijn vloer gratis gelegd?
- Wordt de raambekleding gratis gemonteerd?
- Ik heb behoefte aan een adviseur of styliste aan huis, wat kost dat?
- Wat als ik niet tevreden ben?
- Wat zijn de CBW voorwaarden?
- Wat zijn kindveilige bedieningen?
Vraag en Antwoord
Hoe laat komt Lippe Wonen bij mij langs?
Vanaf één werkdag voor het geplande bezoek (vanaf 09:00 uur) kun je een tijdindicatie opvragen.
Helaas kunnen we geen exacte aankomsttijd geven. Onze medewerkers zullen altijd even bellen voordat ze bij het vorige adres wegrijden. We geven een tijdsindicatie d.m.v. een dagdeel. Dit kan helaas niet specifieker omdat uit ervaring is gebleken dat we rekening moeten houden met bijvoorbeeld plotselinge drukte onderweg of onverwachte uitloop van eerdere werkzaamheden. Bij ernstig oponthoud word je natuurlijk door ons gebeld.
Wat zijn de levertijden?
Vanaf het moment dat je bestelt kun je ervan uitgaan dat je er na 6 tot 8 weken van je bestelling kunt gaan genieten. We doen er alles aan om het zo goed mogelijk te regelen en dat het past bij jouw verbouw- of verhuisplanning. We raden je wel aan - zeker als je verhuist en niet het risico wilt lopen om zonder vloer of raambekleding te zitten - op tijd bij ons langs te komen. Onze de planning loopt soms ineens vol, waardoor de levertijd op jouw product zomaar een week of twee weken langer kan zijn. Waarom zou je dat risico nemen?
Komt Lippe Wonen ook opmeten?
Onze opmeters komen in de meeste gevallen bij je thuis langs om de juiste maat te nemen. Wij willen namelijk graag dat het precies past als de monteurs komen.
Want ja een opmeet of opschrijffoutje is snel gemaakt. En een opmaat gemaakt product kan helaas niet geruild of geretourneerd worden dus voorkom vergissingen en laat je raambekleding, vloer of zonwering opmeten door de deskundige.
Wil je zelf opmeten en je bent zeker van je zaak dan mag je ook een bestelling plaatsen met je eigen gegevens. Bij eigen gemeten maten kunnen we niet zien of je ook op bepaalde belangrijke details hebt gelet. Als de maten bij het (zelf) plaatsen of leggen niet helemaal goed zijn, denken we graag mee aan een oplossing, maar in dat geval moet je de kosten wel zelf betalen.
Ik heb vloerverwarming, welke vloer is de beste keuze?
Pvc vloeren zijn veruit de meest geschikt vloeren bij vloerverwarming. Ze laten de warmte optimaal door wanneer de pvc stroken verlijmd zijn. Pvc vloeren zijn het perfecte alternatief voor tegels. Maar ook laminaat, tapijt, marmoleum en vinyl zijn in veel situaties geschikt. Voor laminaat moet een geschikte ondervloer gekozen worden en tapijt moet niet al te dik zijn. Verder is het verstandig om zowel tapijt als vinyl volledig te verlijmen In combinatie met ondervloeren zijn deze vloeren niet geschikt voor vloerverwarming en vloerkoeling. Wil je meer weten over geschikte vloeren? Onze adviseurs in de winkel helpen je graag verder!
Wat bedoelt Lippe Wonen met ontzorgen?
Ontzorgen betekent letterlijk iemands zorgen wegnemen en dat is wat wij graag doen. Hoe vaak horen we niet dat de klant door de bomen het bos niet meer ziet? Wij zorgen ervoor dat er overzicht blijft in de planning en geven professioneel advies om zo de juiste keuzes te maken. En lukt het niet om de keuzes in de winkel te maken dan nemen we alle stalen mee naar je huis en geven in alle rust daar het advies dat persoonlijk en passend is bij jou. Ook voor kleur en stylingadvies ben je bij ons op het juiste adres want allee met een goed plan woon jij straks tevreden in je (nieuwe) huis.
Is het leggen van vloeren gratis?
Veel vloeren worden gratis gelegd maar er zijn uitzonderingen. Denk o.a. aan het leggen van vloeren in bijzondere patronen of aan het bekleden van een trap. Voor het leggen van pvc vloeren, laminaat en houten vloeren wordt altijd een toeslag berekend. Omdat de meeste vloeren bewerkelijk zijn om te leggen en we graag kwaliteit leveren bewijzen onze vakmensen dit graag. Kom langs in één van de winkels en laat je voorlichten door onze adviseurs.
Is het maken van gordijnen gratis?
Het maken van gordijnen is in de meeste gevallen gratis maar bij speciale confectie berekenen we de kosten door. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het maken van gordijnen voor schuine ramen of andere speciale wensen. De kosten van deze arbeid zijn in die gevallen simpelweg hoger. Voor jou is dat wellicht ook een reden om het niet zelf te doen. Laat deze speciale opdrachten uitvoeren door onze vakmensen, zij bewijzen hun kwaliteiten graag! Kom langs in één van de winkels en laat onze adviseurs berekenen wat jouw nieuwe gordijnen gaan kosten.
Ik heb behoefte aan een adviseur of styliste aan huis, wat kost dat?
Daar zit je dan. De tekeningen van je nieuwe (nieuwbouw) huis op tafel en de gedachten die daarbij horen. Hoe ga ik dit aanpakken, waar begin ik en hoe kan ik kiezen uit zoveel verschillende materialen en producten? Dan is het fijn om te weten dat er stylisten zijn die samen met jou gaan zitten om advies te geven. Zij zijn deskundig en zijn op de hoogte van alle noviteiten op het gebied van woonstoffering maar ook voor een kleuradvies en styling maken ze van dit nieuwe huis een echt thuis!
Op de pagina van ons werk heb je ondertussen het werk bekeken en je enthousiasme is gewekt. Onze stylisten vinden het namelijk belangrijk dat een bepaalde stijl bij je past en komt na jouw winkelbezoek of telefoongesprek bij je langs met stalen van diverse producten. Samen met jou maakt ze een plan. De kosten hiervoor zijn € 250,00 en bij een opdracht van minimaal € 2500,00 worden dit bedrag weer in mindering gebracht. Zo ben jij verzekerd van een top interieur dat jarenlang meegaat. Maak een afspraak
Wat als ik niet tevreden ben?
Je kunt ervan uitgaan dat we altijd ons best doen om alle werkzaamheden naar tevredenheid uit te voeren. Lukt dat altijd? Nou niet altijd maar we doen ons uiterste best. Als het mis gaat willen we het graag oplossen.
Ben je daarom niet tevreden? We horen dit graag zo snel mogelijk. Wij houden van tevreden klanten daarom zoeken we binnen alle redelijkheid altijd naar een goede oplossing. Wij zijn bereikbaar op ons algemene nummer 0512 741600 tijdens de reguliere openingstijden. Maar mailen mag ook naar service@lippewonen.nl. Vermeldt wel altijd het ordernummer en je persoonlijke gegevens.
Wat zijn de CBW voorwaarden?